مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 12:152021-06-18سياسي

دوباره مردم


روز تعطیل، زیر آفتاب خرداد اصفهان که هیچ کم از آفتاب مرداد ندارد، صبورانه در صف ها ایستاده اند تا نوبتشان فرابرسد؛ ایستاده اند که بگویند حق انتخاب دارند.

- ایسنا/اصفهان روز تعطیل، زیر آفتاب خرداد اصفهان که هیچ کم از آفتاب مرداد ندارد، صبورانه در صف ها ایستاده اند تا نوبتشان فرابرسد؛ ایستاده اند که بگویند حق انتخاب دارند.

یکی از شعبه های اخذ رأی اصفهان در جوار پل تاریخی خواجو برپاشده و صف طولانی مردم کنار این پل، پل دیگری ساخته؛ پلی از جنس احساس.

خیلی از رأی دهندگان به همراه اعضای خانواده آمده اند و بعدازاینکه مهر انتخابات روی شناسنامه هایشان حک می شود و اسم منتخبشان را روی برگه رأی می نویسند، از آن عکس می گیرند: بماند به یادگار از 28 خرداد 1400 .

رأی دهندگان کمتر با یکدیگر حرف می زنند.

کولر و پنکه ای که کنار صندوق های رأی تعبیه شده، همه گرمایی که مردم در صف انتظار تجربه کرده اند، با نسیمی خنک، خشک و صدای بلند موسیقی همه صداهای آهسته ای که از گرما شکایت می کنند، در خود گم می کند.

در اصفهان، تعداد جمعیتی که میدان نقش جهان را برای رأی دادن انتخاب می کنند زیاد است؛ خیلی ها عهدی نانوشته دارند و باید در این میدان، رأیشان را به صندوق بیندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوباره مردم

دوباره مردم