مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:452021-06-18سياسي

به اوج رسیدن شور و همدلی انتخاباتی در پاوه


فرماندار پاوه از به اوج رسیدن شور و همدلی انتخاباتی در این شهرستان خبر داد و گفت: هرچه به ساعات پایان رأی گیری نزدیک می شویم، شعب اخذ رأی شلوغ تر می شود.

- پرویز ایده پور در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به مشارکت گسترده مردم پاوه در انتخابات 1400، اظهار کرد: از ساعت هفت صبح امروز(28 خرداد) و باز شدن درب شعب اخذ رای، شاهد حضور پررنگ مردم شهرستان برای تعیین سرنوشت چهار سال آینده خود بوده ایم.

وی تصریح کرد: تمام امکانات لازم را برای برگزاری یک انتخابات آبرومندانه با بکارگیری 1500 نفر عوامل اجرایی فراهم کرده ایم.

فرماندار پاوه با تاکید براینکه انتخابات در این شهرستان در کمال امنیت در حال برگزاری است، عنوان کرد: علیرغم اینکه معاندین همواره در تریبون های خود در تلاشند که این شهرستان مرزی را نامن جلوه دهند، اما پاوه یکی از امن ترین شهرستان های کشور است و اکنون نیز انتخابات در آن در امنیت کامل در حال برگزاری است.

وی افزود: خوشبختانه مشارکت مردم هم تا به این لحظه بسیار پرشور بوده و هرچه به ساعات پایانی انتخابات نزدیک تر می شویم، این مشارکت افزایش پیدا می کند.

ایده پور اضافه کرد: شور و همدلی انتخاباتی در شهرستان پاوه به اوج خود رسیده و امیدواریم با ادامه این روند مردم شهیدپرور این خطه همانند گذشته حماسه ای در خور شان خود خلق کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به اوج رسیدن شور و همدلی انتخاباتی در پاوه

به اوج رسیدن شور و همدلی انتخاباتی در پاوه