مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 11:202021-06-18سياسي

امام جمعه موقت قزوین: روز انتخابات، روز امتحان ملت ایران است


امروز روز امتحان ملت ایران است، در همین ساعات باقی مانده از مردم می خواهیم که افراد را برای حضور در انتخابات دعوت کنند زیرا انتخابات یک عبادت است و مردم باید یکدیگر را به عبادت دعوت کنند.

- ایسنا/قزوین امام جمعه موقت قزوین گفت: امروز روز امتحان ملت ایران است، در همین ساعات باقی مانده از مردم می خواهیم که افراد را برای حضور در انتخابات دعوت کنند زیرا انتخابات یک عبادت است و مردم باید یکدیگر را به عبادت دعوت کنند.

حجت الاسلام سیدمهدی خضری در خطبه های نماز جمعه 28 خرداد که در مسجد نبی (ص) شهر قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز روز امتحان ملت ایران است تصریح کرد: یکی از آسیب های اخلاقی و اجتماعی فضای انتخابات مسئله تضعیف است درحالی که ما در مقام الگوسازی قرار داریم باید به اصل اخوت عمل کنیم چراکه وجه تمایز ما با سایر نظام های مادی و انقلابی دنیا، سبک زندگی اجتماعی، اخوت و برادری است که ما این اخوت را یک بحث ریشه ای می دانیم.

وی بیان کرد: اگر در فضای انتخابات برادران دینی برای رشد آرا، دیگران را تخریب کنند به بنیه اسلام ضربه وارد می شود و روش اسلام در این فضا مبنی بر معرفی داشته ها و سرمایه ها است.

این مسئول ضمن تأکید بر اینکه ریشه مشکلات بشر اختلال در سامانه تقوا است، خاطرنشان کرد: تقوا یک مسئله اساسی است که مورد تأکید و اصر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت قزوین: روز انتخابات، روز امتحان ملت ایران است

امام جمعه موقت قزوین: روز انتخابات، روز امتحان ملت ایران است