مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-18سياسي

میزان مشارکت مردم کرمانشاه در انتخابات تا کنون 22 درصد است


دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: میزان مشارکت مردم این استان تاکنون در این دوره از انتخابات حدود 22 درصد بوده است.

- ، جلیل بالایی در نشست خبری که در ستاد انتخابات کرمانشاه برگزار شد با اشاره به حضور گسترده و معنادار مردم در شعب اخذ رأی این استان، اظهار کرد: میزان مشارکت مردم این استان در سیزدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نسبت به ساعت زمانی مشابه در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری دوره قبل بیشتر بوده است.

وی با تاکید بر اینکه در هیچیک از شعب اخذ رأی در استان کرمانشاه کمبود تعرفه وجود ندارد، افزود: به اندازه یک و 3 دهم درصد برابر تعداد افراد واجد شرایط رأی دادن در استان کرمانشاه تعرفه رأی وجود دارد و تعداد تعرفه های مصرفی در سامانه جامع انتخابات به تفکیک هر شهرستان، بخش و شعبه قابل رؤیت است.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه ادامه داد: اگر تعداد تعرفه های مصرفی در شعبه اخذ رأی سطح این استان به حدود کمتر از 30 درصد برسد، سریعاً برای آن شعبه تعرفه ارسال می شود.

بالایی بیان کرد: تا مقطعی از بعد از ظهر امروز میزان مشارکت مردم کرمانشاه در انتخابات نسبت به میانگین کشوری بیشتر بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان مشارکت مردم کرمانشاه در انتخابات تا کنون 22 درصد است

میزان مشارکت مردم کرمانشاه در انتخابات تا کنون 22 درصد است