مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:452021-06-18سياسي

مشارکت مردم خنثی سازی توطئه ها را در پی خواهد داشت


امام جمعه شاهرود بابیان اینکه دوقطبی سازی جریان انتخابات به نفع منافع ملی کشور نیست، گفت: مرم با حضور و مشارکت حداکثری خود تمام توطئه های دشمن را خنثی و نقش بر آب می کنند.

- ، حجت الاسلام عباس امینی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای بزرگ پیامبر اعظم (ص) این شهر ضمن بیان اینکه دوقطبی سازی جریان انتخابات به نفع منافع ملی کشور نیست، ابراز داشت: دشمن در این کارزار انتخاباتی می کوشد تا با ایجاد فضای دوقطبی شکاف و اختلاف ایجاد کند که خوشبختانه مردم ایران هوشیارند و این توطئه ها را خنثی می کنند.

وی ضمن بیان اینکه مشارکت مردم در اولین ساعات شروع رأی گیری شایان تقدیر است، افزود: انتخابات ایران بارها مورد هجمه از سوی دشمنان قرارگرفته که این بار نیز سنگ آن ها به شیشه نخواهد خورد چراکه مردم آگاهانه با شرکت در انتخابات و حضور حداکثری خود نقشه های آن ها را نقش بر آب می کنند.

امام جمعه شاهرود بابیان اینکه انتظار می رود بعد از پایان انتخابات رقبا با وفاق و همدلی برای یاری منتخب مردم تلاش کنند، ابراز داشت: قطعاً مشکلات کشور زمانی حل خواهد شد که همه جریانات در کنار رییس جمهور منتخب قرار گیرند و او را برای رفع چالش های موجود یاری دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت مردم خنثی سازی توطئه ها را در پی خواهد داشت

مشارکت مردم خنثی سازی توطئه ها را در پی خواهد داشت