مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 10:152021-06-18سياسي

20 درصد زنجانی ها تاکنون در انتخابات مشارکت داشتند


دبیر ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه 160 هزار زنجانی تاکنون رای دادند، گفت: بیش از 20 درصد زنجانی ها در پای صندوق های رای حاضر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتعداد شعبات اخذ رای در استان به یک هزار و 63 شعبه اخذ رای افزایش یافته است.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه در 21 شهر استان انتخابات شوراهای شهر و روستا برگزار می شود، گفت: تعداد 727 نفر برای شوراهای اسلامی شهر در استان ثبت نام کردند که از این تعداد تنها 562 نفر به رقابت می پردازند.

صفری تاکید کرد: در شوراهای اسلامی روستاها هم چهار هزار و 654 نفر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد چهار هزار و 217 نفر تایید صلاحیت شده و به رقابت می پردازند.

وی ابراز داشت: بیشترین سرعت رای گیر ی در استان وقت غروب است و از مردم استان درخواست می شود رای گیری را به پایان رای گیری موکول نکنند.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه 160 هزار زنجانی تاکنون رای دادند، تصریح کرد: بیش از 20 درصد زنجانی ها رای دادند.

صفری بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: حضور باشکوه مردم در انتخابات اقتدار نظام را تثبیت می کند.

وی یاد آورشد: در راستای اجرای بهتر و سریع انتخابات تعداد تعرفه بیش از 20 درصد مازاد بر نیاز در شعبه ها افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد زنجانی ها تاکنون در انتخابات مشارکت داشتند

20 درصد زنجانی ها تاکنون در انتخابات مشارکت داشتند