مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:352021-06-18سياسي

نماینده اردکان: حضور حداکثری در انتخابات عامل حل مشکلات کشور است


نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس با ارزیابی مطلوب مشارکت مردم در انتخابات گفت: حضور حداکثری در انتخابات عامل حل مشکلات در کشور است.

- محمدرضا دشتی اردکانی در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد با بیان اینکه مراجعه مردم به صندوق های اخذ رای بسیار خوب است اظهار کرد: روز 28 خرداد ماه برای همیشه ماندگار خواهد بود و مردم در این روز سیاسی بسیار نقش آفرین هستند.

وی با بیان اینکه مردم با شرکت در حوزه های انتخابیه اردکان و استان یزد با رای بسیار بالای خود پشتوانه قوی برای رییس جمهور آینده کشور در سطح ملی و بین المللی فراهم می کنند افزود: ناکارآمدی وجود دارد اما می توان با حضور در صحنه انتخابات و رای به فرد اصلح مشکلات را حل کرد.

دشتی با بیان اینکه مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با پیروی از مقام معظم رهبری در رویدادهای حساس انقلاب اسلامی مشارکت حداکثری دارند اظهار کرد: انتخابات تجلی اراده ملت ایران است و مردم در تعیین سرنوشت خود بسیار سهیم هستند.

نماینده مردم اردکان در در آینده خواهند دید.

دشتی اردکانی با بیان اینکه حضور کمرنگ مردم در پای صندوق های رای مشکلات سنگین تری را به کشورمان وارد می کند، تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات ضربه محکمی را به دشمنان وارد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده اردکان: حضور حداکثری در انتخابات عامل حل مشکلات کشور است

نماینده اردکان: حضور حداکثری در انتخابات عامل حل مشکلات کشور است