مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-18سياسي

حضور حداکثری، مشت محکم مردم به دهان استکبار جهانی


فرماندار کیار با اشاره به اینکه دشمنان زیادی به انتخابات ریاست جمهوری ایران چشم دوخته اند، گفت: آنان تلاش می کنند حضور مردم را در عرصه بین الملل به صورت کمرنگ مخابره کنند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار کیار با اشاره به اینکه دشمنان زیادی به انتخابات ریاست جمهوری ایران چشم دوخته اند، گفت: آنان تلاش می کنند حضور مردم را در عرصه بین الملل به صورت کمرنگ مخابره کنند، بنابراین توصیه می شود مردم همانند 42 سال گذشته تابع ولی فقیه باشند و با حضور حداکثری مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بزنند.

سید شجاع زیلابی در گفت وگو با ایسنا تعداد شعب اخذ رای را در شهرستان کیار، 66 شعبه عنوان و اظهار کرد: از این تعداد، 30 شعبه در بخش ناغان مستقر است، همچنین از این تعداد، 9 شعبه سیار و 21 شعبه ثابت هستند.

فرماندار کیار با بیان اینکه 36 شعبه نیز در بخش مرکزی فعال است، افزود: از این تعداد، یک شعبه سیار و 35 شعبه ثابت هستند، به علاوه یک شعبه سیار نیز برای بیماران کرونایی شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخابات در سطح شهرستان، تصریح کرد: تعداد عوامل اجرایی انتخابات 1400 در شهرستان کیار، 2200 نفر هستند، از دیگر اقدامات مهم انجام شده برای برگزاری این رویداد مهم، تامین خودرو، گندزدایی شعب اخذ رای و ابلاغ برای ناظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور حداکثری، مشت محکم مردم به دهان استکبار جهانی

حضور حداکثری، مشت محکم مردم به دهان استکبار جهانی