مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:202021-06-18سياسي

برگزاری انتخابات با 138 شعبه اخذ رأی در تویسرکان


138 شعبه و 310 صندوق اخذ رأی در تویسرکان کار رأی گیری را انجام می دهند.

- ، سید رسول حسینی در جمع خبرنگاران این شهرستان بابیان اینکه یک صندوق سیار در تویسرکان فعالیت دارد، اظهار کرد: 3 هزار و200 نفر کار اجرایی انتخابات سیزدهمین دوره از انتخابات و شورای شهر و روستا را در تویسرکان انجام می دهند و تا این لحظه مشکلی از لحاظ سیستمی نبوده است.

وی از برگزاری جلسات متعدد برای کاربران جهت جلوگیری از مشکلات احتمالی خبر داد و گفت: همچنین در در شهرستان تویسرکان با توجه به آمار اداره ثبت احوال یک هزار و 796 نفر رأی اولی داریم همچنین 87 هزار و 590 واجد شرایط رأی دادن هستند.

فرماندار تویسرکان ادامه داد: با توجه به مشکلی که در بحث سامانه دستگاه های احراز هویت پیش آمده تدبیر این شد با توجه به مشکلات پیش آمده با هماهنگی که شورای محترم نگهبان و وزارت کشور دارند تمامی شعب اخذ رأی در استان اخد رأی را به صورت دستی انجام بدهند و اخذ رأی مردم را منوط و معطل دستگاه احراز هویت نکنند.

وی با بیان اینکه امیدواریم این مشکل در سامانه احراز هویت رفع شود که با رفع آن بتوانیم کار را انجام دهیم، افزود: در صورت حل نشدن مشکل صورت دستی انجام شده در سامانه برای دستگاه بروز رسانی می شود، همچنین انجام اخذ رأی به صورت دستی هم برای ریاست جمهوری و هم برای شوراها در حال انجام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات با 138 شعبه اخذ رأی در تویسرکان

برگزاری انتخابات با 138 شعبه اخذ رأی در تویسرکان