مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-18سياسي

گرمسار 1200 نفر رأی اولی دارد


فرماندار گرمسار با اشاره به اینکه یک هزار و 200 نفر رأی اولی در این شهرستان سکونت دارند، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات برای آینده سازی کشور ضروری است.

- ، با اشاره اینکه تاکنون حضور و مشارکت مردم گرمسار در انتخابات مطلوب بوده است، اظهار داشت: بر اساس آخرین آمار سرشماری یک هزار و 200 نفر رأی اولی در این شهرستان سکونت دارند.

وی با اشاره به اینکه درمجموع حدود 54 هزار نفر از مردم این شهرستان واجد شرایط برای شرکت در انتخابات هستند، تصریح کرد: یک هزار و 500 نفر عوامل اجرایی در 75 شعبه اخذ رأی در سراسر شهرستان گرمسار و روستاهای تابع آن مشغول به فعالیت هستند.

فرماندار گرمسار با تأکید بر اینکه مقابله با قانون شکنان و جلوگیری از تخلفات انتخاباتی در دستور کار هیئت اجرایی، ناظران و بازرسان انتخابات این شهرستان قرار دارد، گفت: 39 شعبه اخذ رأی در بخش مرکزی گرمسار، 18 شعبه در روستاهای بخش گرمسار و 18 شعبه در بخش ایوانکی مهیا شده است.

متقی بابیان اینکه مردم مشارکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند، تصریح کرد: شورای شهر و روستاهای تابع این شهرستان پنج کرسی دارد که 33 نفر در بخش مرکزی گرمسار و هشت نفر در بخش ایوانکی برای تصدی در کرسی این شوراها به رقابت می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرمسار 1200 نفر رأی اولی دارد

گرمسار 1200 نفر رأی اولی دارد