مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-18سياسي

حسینی: حضور مردم در گرمای 50 درجه خوزستان، مایه غرور است


استقبال و حضور مردم پای صندوق های رای در این گرمای 50 درجه خوزستان، مایه شگفتی و غرور است.

- ایسنا/خوزستان رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: استقبال و حضور مردم پای صندوق های رای در این گرمای 50 درجه خوزستان، مایه شگفتی و غرور است.

سید کریم حسینی در حاشیه حضور در پای صندوق رای در اهواز اظهار کرد: امروز شاهد حضور پررنگ، با شکوه و عزت مند مردم خوزستان پای صندوق های رای بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بر اساس اطلاعات و آمار رسیده، استقبال و حضور مردم پای صندوق های رای در این گرمای 50 درجه خوزستان، مایه شگفتی و غرور است.

خوزستان همیشه شگفتی ساز است اما در این مرحله از انتخابات صحنه هایی دیدیم که شاید در اولین ساعت های رای گیری که مجریان و متصدیان رای گیری آماده نبودند، مردم بیرون از شعب اخذ رای آمادگی کامل برای حضور پای صندوق ها داشتند.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: بر اساس تجارب انتخابات گذشته، پیش بینی می کردیم که در ساعت های ظهر شاهد خلوت شدن شعب باشیم اما نه تنها شعب خلوت نشده اند، بلکه حضور مردم در شعب اخذ رای بسیار با شکوه و مایه سربلندی اهواز و خوزستان است.

حسینی ادامه داد: حضور مردم خوزستان پای صندوق های رای، باعث سنگینی بار امانت بر دوش مسئولان و منتخبان آینده در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی: حضور مردم در گرمای 50 درجه خوزستان، مایه غرور است

حسینی: حضور مردم در گرمای 50 درجه خوزستان، مایه غرور است