مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-18سياسي

دشمنان با مردم سالاری ایرانیان مخالف هستند


نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان با مردم سالاری در ایران مخالف هستند، گفت: دشمن با حضور مردم در انتخابات مخالف هستند، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان با مردم سالاری در ایران مخالف هستند، گفت: دشمن با حضور مردم در انتخابات مخالف هستند، پشتوانه نظام اسلامی ایران مردم و آرای آنان است و دشمنان می خواهند این پشتوانه ها را از نظام اسلامی سلب کنند.

احمد راستینه هفشجانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه امام راحل مظهر عقلانیت بودند، اظهار کرد: نخستین نمونه مردم سالاری بنیان گذار کبیر انقلاب، گزینش مردم سالاری یعنی تکیه به آرای مردم برای نظام سیاسی کشور بود و انتخابات با تکیه بر رای مردم، یکی از مظاهر روشن عقلانیت امام در مکتب حیات بخش و نجات بخش او بود.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمن می خواهد ملت ایران در انتخابات، مشارکت قوی و نمایانی نداشته باشد، افزود: ملت باهوش، بیدار و آزموده ایران در طول بیش از چهار دهه گذشته از همه گردنه های سخت عبور کرده اند.

راستینه با بیان اینکه دشمنان با مردم سالاری ایرانیان مخالف هستند، گفت: دشمن با حضور مردم در انتخابات مخالف هستند، پشتوانه نظام اسلامی ایران مردم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان با مردم سالاری ایرانیان مخالف هستند

دشمنان با مردم سالاری ایرانیان مخالف هستند