مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:252021-06-18سياسي

شور حماسه در دیار افلاکیان/ لبیک لرستانی ها برای ایرانی قوی


مردم لرستان همچون دیگر ملت ایران باشکوه هر چه تمام تر در انتخابات امسال حضور یافتند و آمدند تا باری دیگر به آرمان های امام راحل و جانشین بر حق شان لبیک بگویند.

- خبرگزاری فارس لرستان- سمیرا عزیزی، کرونا هم نتوانست حضور مردم لرستان را در عرصه انتخابات کم رنگ کند و همزمان با سراسر کشور، زن و مرد، پیر و جوان این دیار با رعایت پروتکل های بهداشتی آمده اند تا آگاهانه و هوشیارانه در سرنوشت خود سهیم باشند.

این مردم با هر گرایش و جناح سیاسی، در پای صندوق اخذ رای حاضر شدند و آمده اند تا یک بار دیگر ارزش های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان بکشانند چراکه می دانند عرصه انتخابات آبروی نظام و انقلاب است.

اینان هیچ زمانی نگذاشتند از آبروی نظام و آرمانی که به پایش خون داده اند؛ کاسته شود و هم اکنون نیز در تبعیت از مقام عظمای ولایت با شرکت حداکثری خود در انتخابات، تمامی نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

  نمره مردم الیگودرز 20 است در این رابطه حجت الاسلام مهدی سرلک، امام جمعه الیگودرز بیان کرد: آنچه از صبح امروز در جریان هستیم حماسه حضور، عشق و تکلیف گرایی مردم بوده است.

وی ادامه داد: باید به مردم الیگودرز نمره 20 داد چراکه یک ساعت قبل از شروع انتخابات در شعب حضور داشتند تا به تکلیف شرعی خود عمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شور حماسه در دیار افلاکیان/ لبیک لرستانی ها برای ایرانی قوی

شور حماسه در دیار افلاکیان/ لبیک لرستانی ها برای ایرانی قوی