مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-18سياسي

واکنش مردم اصفهان در انتخابات 1400 مسئولیت پذیرانه است


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: واکنش مردم اصفهان در انتخابات 1400 بسیار مسئولیت پذیرانه و با تشخیص خوب است.

- ضمن قدردانی از مشارکت مردم در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: در اولین ساعات برگزاری انتخابات رهبر معظم انقلاب به عنوان اسوه و مقتدای امت پیش قدم بودند و این امر را بر همه مسئولان تکلیف کردند که در اولین ساعات در شعب اخذ رأی حضور یابند.

وی با بیان اینکه مسئولان نیز با تاسی از رهبر معظم انقلاب در ساعات اولیه اخذ رأی در شعب حضور یافتند، ابراز داشت: آنچه به چشم دیده می شود حضور پرشور مردم در این انتخابات است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه مردم استان اصفهان با شور و هیجان زیادی از حضور در انتخابات استقبال کردند، ادامه داد: این در حالی بود که رسانه های معاند طی چند ماه اخیر فضاسازی های زیادی را برای عدم حضور مردم در انتخابات انجام دادند.

وی اضافه کرد: واکنش مردم اصفهان در انتخابات 1400 بسیار مسئولیت پذیرانه با تشخیص و مغتنم شمردن فرصت برای تعیین شرایط مطلوب برای تحقق آرمان های انقلاب و رفع مشکلات به واسطه انتخاب ریاست جمهور شایسته و سایر انتخابات ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش مردم اصفهان در انتخابات 1400 مسئولیت پذیرانه است

واکنش مردم اصفهان در انتخابات 1400 مسئولیت پذیرانه است