مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-18سياسي

فرماندار خاتم خبر داد؛ تحقق مشارکت 20 درصدی مردم خاتم در انتخابات


فرماندار خاتم با اشاره به مشارکت قابل توجه مردم این شهرستان در انتخابات، گفت: تاکنون 20 درصد واجدین شرایط رای در این شهرستان، رای خود را در صندوق انداخته اند.

- ایسنا/یزد فرماندار خاتم با اشاره به مشارکت قابل توجه مردم این شهرستان در انتخابات، گفت: تاکنون 20 درصد واجدین شرایط رای در این شهرستان، رای خود را در صندوق انداخته اند.

محمدجواد میربهبودی در ارتباط برخط با خبرنگاران مستقر در اتاق خبر ستاد انتخابات استان در محل استانداری یزد با اشاره به استقبال بی نظیر مردم از این دوره از انتخابات اظهار کرد: شهرستان خاتم دارای 25 هزار نفرر واجد شرایط رای دادن است که از این تعداد 642 نفررای اولی هستند.

وی افزود: تاکنون پنج هزار تعرفه اخذ رای در این شهرستان مصرف شده که معادل 20 درصد مشارکت واجدین شرایط است.

میربهبودی گفت: در شهرستان خاتم 52 شعبه اخذ شامل 37 شعبه شهری و 15 شعبه سیار شهری و روستایی در سه بخش مرکزی، مروست و چاهک، آراء مردم را اخذ می کنند.

به گفته وی، در این شهرستان 58 صندوق اخذ رای برای انتخابات شوراها و 53 صندوق نیز جهت انتخابات ریاست جمهوری تدارک دیده شده است.

فرماندار خاتم در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان خاتم در انتخابات امروز دارای پنج کرسی 5 نفره شوراهای شهر، همچنین 32 کرسی سه نفره و سه کرسی 5 نفره در شوراهای روستا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار خاتم خبر داد؛ تحقق مشارکت 20 درصدی مردم خاتم در انتخابات

فرماندار خاتم خبر داد؛ تحقق مشارکت 20 درصدی مردم خاتم در انتخابات