مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-18سياسي

شهردار اصفهان: سرنوشت شهر با انتخابات شورای شهر تعیین می شود


شهردار اصفهان با بیان اینکه سرنوشت شهر با انتخابات شورای شهر تعیین می شود، گفت: انتخابات شورای شهر برای توسعه شهر از اهمیت بالایی برخوردار است.

- ایسنا/اصفهان شهردار اصفهان با بیان اینکه سرنوشت شهر با انتخابات شورای شهر تعیین می شود، گفت: انتخابات شورای شهر برای توسعه شهر از اهمیت بالایی برخوردار است.

قدرت الله نوروزی امروز (جمعه-28 خرداد ماه) با حضور در شعبه اخذ رأی میدان نقش جهان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به حضور خوب مردم در صحنه انتخابات، اظهار کرد: منتخب هر انتخاباتی که با حضور حداکثری انتخاب شود، از پشتوانه بالاتری برخوردار است و ما خواستار مشارکت بالای مردم در پای صندوق های رأی هستیم.

وی افزود: جو انتخابات این دوره به لحاظ شرایط کرونایی با محدودیت هایی مواجه شد، برای مثال سفرهای استانی و برنامه هایی که با حضور در تجمعات میسر می شد را نداشتیم، اما شیوه های جدید و استفاده بهینه از فضای مجازی سبک جدیدی از تبلیغات را در این دوره از انتخابات رقم زد.

البته گرچه ممکن است برخی از مردم جامعه به این فضا دسترسی نداشته باشند، اما طبقه متوسط و روشنفکر جامعه در این فضاهای جدید توانستند مشارکت بالایی داشته باشند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه تاکید مسئولان بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی است، از همه خواست تا برای رأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اصفهان: سرنوشت شهر با انتخابات شورای شهر تعیین می شود

شهردار اصفهان: سرنوشت شهر با انتخابات شورای شهر تعیین می شود