مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-18سياسي

اجمالی/ آیت الله علم الهدی: حلال بسیاری از مشکلات جوانان ازدواج است


امام جمعه مشهد حلال بسیاری از مشکلات جوانان را ازدواج دانست و گفت: بسیاری از دختران و پسران اگر تشکیل خانواده دهند بخش عمده ای از مشکلاتشان حل می شود و ازدواج بیشتر از اینکه مربوط به مسکن و اشتغال باشد مشکل فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، ظهر امروز آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع)، بعد از حمد و ثنای الهی اظهار کرد: کلام ما در تقوای عملی در تعامل با جوانان بود و هفته گذشته مطالبی در خصوص ازدوتج جوانا بیان کردم.

امام جمعه مشهد در خصوص رابطه ازدواج با تقوای عملی و تعامل با جوانان گفت: ازدواج مساله جوان و مشکل خانواده است و طراح  ازدواج کانون زندگی پدر و مادر است، خانواده همانطور که در همه امور فرزندشان هم مسئولیت دارند هم دخالت؛ در ازدواج نیز همینطور است.

وی خاطرنشان کرد: اگر پدر و مادر مسئولانه با موضوع ازدواج فرزندشان وارد شوند و از ابتدای فرزنددار شدن این موضوع برایشان بعنوان یک مسئولیت مورد توجه قرار بگیرد بخش عمده ای از مشکلات جوانان در این زمنه حل می شود.

آیت الله علم الهدی حلال بسیاری از مشکلات جوانان را ازدواج دانست و گفت: بسیاری از دختران و پسران اگر تشکیل خانواده دهند بخش عمده ای از مشکلاتشان حل می شود و ازدواج بیشتر از اینکه مربوط به مسکن و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ آیت الله علم الهدی: حلال بسیاری از مشکلات جوانان ازدواج است

اجمالی/ آیت الله علم الهدی: حلال بسیاری از مشکلات جوانان ازدواج است