مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-18سياسي

مردم اجازه نمی‎‎ دهند دشمنان برای آنان خط سیر تعیین کنند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: مردم در سرنوشت خود نقش دارند و ملتی انقلابی هستند و اجازه نمی دهند و ندادند که دشمنان و چند روزنامه، - ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: مردم در سرنوشت خود نقش دارند و ملتی انقلابی هستند و اجازه نمی دهند و ندادند که دشمنان و چند روزنامه، خبرگزاری و کانال در خارج از کشور برای آنان خط سیر تعیین کنند.

احمدحسین فتایی در گفت وگو با ایسنا با تبریک دهه کرامت و حضور پرشور مردم در انتخابات اظهار کرد: خوشبختانه در بازدیدی که از شعب اخذ رای در شهرستان خرم آباد انجام شد شاهد شرایط بسیار مطلوب و با حضور بسیار پرشور مردم نجیب، بافرهنگ و اصیل لرستان بودیم.

وی ادامه داد: آنچه پیش بینی می شد با رعایت پروتکل های بهداشتی مردم با استقبال خوبی در شعب اخذ رای حضور یافتند و از سایر هم استانی هایی که هنوز موفق به دادن رای نشدند درخواست دارم در پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند و این مهم را به ساعات پایانی روز موکول نکنند چون ممکن است ازدحام ایجاد شود و به منظور مقابله با کرونا این مهم رعایت شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: از همه خبرنگاران که در راستای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی تلاش می کنند تشکر می کنم و امیدواریم که این انتخابات بسیار مهم و حساس که بصورت باشکوه و با استقبال مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اجازه نمی‎‎ دهند دشمنان برای آنان خط سیر تعیین کنند

مردم اجازه نمی‎‎ دهند دشمنان برای آنان خط سیر تعیین کنند