مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-18ورزشي

محرومیت ایران از میزبانی انتخابی جام جهانی به ساده ترین شکل ممکن!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته اعلام کرد در مرحله سوم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر که در ماه سپتامبر برگزار می شود، - محرومیت ایران از میزبانی انتخابی جام جهانی به ساده ترین شکل ممکن! در صورتی که AFC بخواهد مرحله سوم انتخابی جام جهانی را به صورت رفت و برگشت در خاک خود کشورها برگزار کند، استفاده از VAR برای بعضی از کشورها از جمله ایران عملیاتی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته اعلام کرد در مرحله سوم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر که در ماه سپتامبر برگزار می شود، از کمک داور ویدئویی (VAR) استفاده می کند.

هرچند هنوز نحوه برگزاری این مرحله از مسابقات مشخص نیست اما روزنامه الاقتصادیه عربستان به نقل از یک منبع آگاه در کنفدراسیون آسیا اعلام کرد تمایل این نهاد به برگزاری بازی ها به صورت رفت و برگشت است.

به دلیل شیوع ویروس کرونا، AFC مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را در دو فصل گذشته به صورت متمرکز برگزار کرده است.

مرحله دوم رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 هم به صورت متمرکز در یک کشور از هر گروه برگزار شد (به استثنای گروه چین که در امارات برگزار شد) در صورتی که AFC بخواهد مرحله سوم انتخابی جام جهانی را به صورت رفت و برگشت در خاک خود کشورها برگزار کند، استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت ایران از میزبانی انتخابی جام جهانی به ساده ترین شکل ممکن!

محرومیت ایران از میزبانی انتخابی جام جهانی به ساده ترین شکل ممکن!