مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-18دانش

مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد دزفول برتر شناخته شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین همایش ملی نقش زنان در پایداری، مقاومت و توسعه شهری به مناسبت بزرگداشت روز مقاومت و پایداری مردم دزفول برگزار شد و مهنوش محمودی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد دزفول در راستای ادای احترام به مقام والای شهر .

- مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد دزفول در همایش ملی نقش زنان در پایداری، مقاومت و توسعه شهری به عنوان برتر شناخته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نخستین همایش ملی نقش زنان در پایداری، مقاومت و توسعه شهری به مناسبت بزرگداشت روز مقاومت و پایداری مردم دزفول برگزار شد و مهنوش محمودی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد دزفول در راستای ادای احترام به مقام والای شهر شاهد دزفول با ارسال مقالاتی در زمینه های مختلف مرتبط با دزفول در این همایش مشارکت کرد.

پس از ارزیابی مقالات توسط هیئت داوران منتخب کمیته علمی همایش، مقاله مهنوش محمودی با عنوان بازخوانی تأثیر بازسازی پس از جنگ در تغییرات شکل حیاط در معماری خانه، نمونه موردی خانه های شهر دزفول به عنوان مقاله برتر شناخته و معرفی شد.

محمودی در سخنرانی خود در همایش ملی نقش زنان در پایداری، مقاومت و توسعه شهری با ارائه مطالبی ازقبیل معرفی گسترده آسیب و لطمات ناشی ازجنگ در ساحت های مختلف، نحوه تعامل و مشارکت مردم و مسئولان، ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد دزفول برتر شناخته شد

مقاله عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد دزفول برتر شناخته شد