مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-18سياسي

اهل سُنت همواره در صحنه هستند


امام جمعه اهل سنت رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج گفت: اهل سُنت ثابت کردند همواره در تمام صحنه های انقلاب حضور پررنگی دارند و این باز نیز با برگ رای خود به میدان آمده اند.

- ایسنا/کرمان امام جمعه اهل سنت رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج گفت: اهل سُنت ثابت کردند همواره در تمام صحنه های انقلاب حضور پررنگی دارند و این باز نیز با برگ رای خود به میدان آمده اند.

مولوی یونس چاهانی در گفت و گو با ایسنا با ابراز خرسندی از استقبال اهالی این منطقه از صندوق های رای گفت: استقبال مردم بسیار خوب و امیدبخش است.

وی تقویت روحیه مشارکت جوانان را برای حضور حداکثری از طریق فضای مجازی نویدبخش انتخاب اصلح عنوان کرد و افزود: انتخاب آگاهانه یعنی انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری و شورا و این مهم در اصل نظام نیز تاثیر دارد.

چاهانی تصریح کرد: سرنوشت کشورمان در دستان خودمان است و نباید این فرصت را از دست بدهیم که پشیمانی سودی ندارد زیرا دشمنان نمی خواهند ما در آینده خودمان نقش داشته باشیم.

وی با توصیه به همگان گفت: توصیه می کنم هر کس به هر دلیلی تا کنون تصمیم نگرفته، به خاطر عِرق وطن دوستی و مملکت پای صندوق بیایند.

امام جمعه اهل سنت رمشک از همگان خواست به دور از تعصبات حزبی، قومی و فامیلی عمل کنند و افزود: در جهت انتخاب اصلح باید مسائل جانبی را نادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهل سُنت همواره در صحنه هستند

اهل سُنت همواره در صحنه هستند