مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:352021-06-18سياسي

اختلال موقت برخی شعب به دلیل ازدحام جمعیت


رییس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: ازدحام مردم ولایتمدار در شعب اخذ رای خصوصا در رشت فوق العاده بی نظیر بود و تا استقرار کامل عوامل اجرایی در شعب اخذ رای این حضور پرشور اختلال موقتی ایجاد کرد که برطرف شد.

- ایسنا/گیلان رییس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: ازدحام مردم ولایتمدار در شعب اخذ رای خصوصا در رشت فوق العاده بی نظیر بود و تا استقرار کامل عوامل اجرایی در شعب اخذ رای این حضور پرشور اختلال موقتی ایجاد کرد که برطرف شد.

محمود قاسم نژاد در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اطلاع رسانی استان، اظهار کرد: ازدحام مردم ولایتمدار در شعب اخذ رای خصوصا در رشت فوق العاده بی نظیر بود و تا استقرار کامل عوامل اجرایی در شعب اخذ رای این حضور پرشور اختلال موقتی ایجاد کرد که برطرف شد.

رییس ستاد انتخابات استان گیلان ضمن تشکر از خلق حماسه دیگر برای نظام جمهوری اسلامی، افزود: 3094 شعبه اخذ رای در 17شهرستان و 44 بخش استان گیلان مشغول انجام فرآیند رای گیری هستند.

وی با اشاره به تضمین سلامت مردم، گفت: با توجه به شعار وازرت کشور یکی از محورهای برگزاری این انتخابات توجه به سلامت مردم بوده بر این اساس قبل از شروع اخذ رای تجهیزات و اقلام بهداشتی به تمام شعبات اختصاص یافته و همچنین تمام شعب اخذ رای ضدععفونی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلال موقت برخی شعب به دلیل ازدحام جمعیت

اختلال موقت برخی شعب به دلیل ازدحام جمعیت