مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-18سياسي

نماینده ولی فقیه در قزوین: اگر رأی مردم اثر ندارد؛ دشمنان چرا عصبانی هستند؟


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: دشمنان مداوم تبلیغ می کنند «مردم نیایید و رأی شما اثر ندارد» ما به آن ها می گوییم اگر رأی ما اثر ندارد شما چرا خودکشی می کنید؛ - ایسنا/قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: دشمنان مداوم تبلیغ می کنند مردم نیایید و رأی شما اثر ندارد ما به آن ها می گوییم اگر رأی ما اثر ندارد شما چرا خودکشی می کنید؛ به آن ها می گوییم اگر رأی مردم اثر ندارد شما چرا اینقدر عصبانی هستید؟ آیت الله عابدینی امروز 28 خرداد 1400 در مسجد امام خمینی (ره) قزوین پس از حضور پای صندوق رأی، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: حضور در انتخابات به فرموده همه مراجع حرکتی عقلانی برای عزت و اقتدار ملی و دینی و اسلامی کشورمان است، به فتوای عقل باید در انتخابات شرکت و برای حضور عجله کنیم.

قرار بود زودتر از این بیایم چون گفته شد برخی از آمادگی ها مهیا نبود با تأخیر آمدم وگرنه باید اینجا می آمدیم و منتظر می ماندیم تا هوا روشن شود و رأی خود را در صندوق بیندازیم.

وی ادامه داد: همه سلیقه ها کاندیدا داشتند و شرایط رقابتی وجود داشت؛ اگر غیر از این بود همه سلیقه های کشور اعلان حضور و همکاری در انتخابات نمی کردند، همه به میدان آمدند تا در مقابل آمریکا و اسراییل و ایادی آن ها بایستند، دشمنان دق کرده و مداوم تبلیغ می کنند مردم نیایید و رأی شما اث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در قزوین: اگر رأی مردم اثر ندارد؛ دشمنان چرا عصبانی هستند؟

نماینده ولی فقیه در قزوین: اگر رأی مردم اثر ندارد؛ دشمنان چرا عصبانی هستند؟