مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:102021-06-18سياسي

مردم رای گیری را به ساعات انتهایی روز موکول نکنند


فرماندار فارسان با بیان اینکه مردم انجام فریضه واجب رای گیری را به ساعات انتهایی روز موکول نکنند، گفت: از مردم درخواست می شود تا قبل از ظهر و با همراه داشتن مدارک کامل شناسایی، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرماندار فارسان با بیان اینکه مردم انجام فریضه واجب رای گیری را به ساعات انتهایی روز موکول نکنند، گفت: از مردم درخواست می شود تا قبل از ظهر و با همراه داشتن مدارک کامل شناسایی، ماسک و خودکار شخصی در شعب اخذ رای حضور پیدا کنند.

مرداس طاهری در گفت وگو با ایسنا تعداد شعب اخذ رای در سطح شهرستان فارسان را 68 شعبه عنوان و اظهار کرد: از این تعداد، پنج شعبه سیار و مابقی ثابت هستند.

فرماندار فارسان تعداد عوامل اجرایی شهرستان فارسان را 1400 نفر برشمرد و افزود: همه اقدامات اعم از تعداد کافی نیروهای انسانی حاضر در شعب اخذ رای، تجهیزات و خودرو برای برگزاری یک انتخابات پرشور و با امنیت مهیا شده است.

وی با بیان اینکه ناظران بهداشتی در شعب اخذ رای حاضر هستند، گفت: بسته های بهداشتی برای عوامل اجرایی در شعب اخذ رای در نظر گرفته شده است، همچنین مواد ضد عفونی کننده سطوح و دست برای استفاده رای دهندگان به اندازه کافی وجود دارد.

طاهری حضور مردم برای شرکت در انتخابات در شهرستان فارسان را در ساعات اولیه رای گیری مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: به مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم رای گیری را به ساعات انتهایی روز موکول نکنند

مردم رای گیری را به ساعات انتهایی روز موکول نکنند