مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-18سياسي

150 صندوق سیار آرای مردم گلستان در مناطق صعب العبور را جمع آوری می کنند


رییس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: 150 صندوق سیار در استان گلستان وجود دارد که آرای مردم را در مناطق صعب العبور جمع آوری می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، احسان مکتبی صبح امروز در محل استقرار اصحاب رسانه در ستاد انتخابات استان گلستان اظهار کرد: 150 صندوق اخذ رای سیار در استان گلستان پیش بینی شده است که آرای مردم را مناطق صعب العبور جمع آوری می کنند، این روند با کمک فرمانداری ها در حال انجام است.

وی با بیان اینکه یک صندوق برای بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تاکنون مشارکت مردم استان گلستان در انتخابات نسبت به ادوار گذشته بسیار پرشور بوده است.

رییس ستاد انتخابات استان گلستان از افزایش 10 درصدی تعرفه های انتخاباتی در استان خبر داد و افزود: تعداد تعرفه های ماخوذه در حال افزایش است و آمار مشخصی برای اعلام نمی توانیم ارائه دهیم.

* تاکنون تخلف محرز انتخاباتی در استان گلستان گزارش نشده است/ مشکلاتی در برخی از شعب در ابتدای رای گیری وجود داشت که با تدبیر و آرامش برطرف شده است مکتبی با تاکید بر اینکه تاکنون تخلف محرز انتخاباتی در استان گلستان گزارش نشده است، گفت: تاکنون تخلف برنامه ریزی شده در سطح استان گزارش نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

150 صندوق سیار آرای مردم گلستان در مناطق صعب العبور را جمع آوری می کنند

150 صندوق سیار آرای مردم گلستان در مناطق صعب العبور را جمع آوری می کنند