مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-18سياسي

انتظارات هنرمندان مشهدی از دولت آینده


هنرمندان هنرهای مختلف در خیابان های هنر مشهد، دیده شدن هنر خود را به عنوان انتظار از دولت و شورای اسلامی شهر آینده بیان کردند.

- به مناسبت دهه کرامت، با تفاهم نامه ای بین سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، هفت نقطه شهری مشهد به صورت موقت تحت عنوان خیابان هنر برای فعالیت هنرمندان هنرهای مختلف اختصاص داده شدند.

در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، خبرنگار ایسنا با مراجعه به سه نقطه از خیابان های هنر با هنرمندان به گفت وگو نشسته و انتظارات آن ها را از رییس جمهور، دولت و شورای اسلامی شهر جویا شده است.

اکثر این هنرمندان فراهم شدن بازار کار و دیده شدن آثار هنری خود را مهمترین انتظار خود مطرح کردند که در ادامه مشروح صحبت های این هنرمندان را می خوانیم.

امیدوارم هنرمان بیشتر به مردم معرفی شود گوهر احمدی، هنرمند نگارگری که در خیابان هنر گذر فرهنگی گلستان مشغول به فعالیت بود، در گفت وگو با ایسنا در رابطه با انتظار خود از دولت و شورای اسلامی شهر آینده اظهار کرد: هر هنرمندی علاقه دارد که فرهنگ کشورش در دنیا مطرح باشد و این موضوع از خود ما شروع می شود.

اگر ما از کشور و هویت خود دفاع کنیم، سنت خود را بشناسیم و از هنرهای مختلف حمایت کنیم تاثیر بسیاری بر جامعه داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظارات هنرمندان مشهدی از دولت آینده

انتظارات هنرمندان مشهدی از دولت آینده