مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 06:002021-06-18سياسي

تمام شعب اخذ رأی استان همدان فعال هستند


در ابتدای صبح طبیعی است که مشکلاتی باشد اما در حال حاضر تمام شعب اخذ رأی فعال هستند و صندوق سیار هم به تعداد کافی وجود دارد.

- ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: در ابتدای صبح طبیعی است که مشکلاتی باشد اما در حال حاضر تمام شعب اخذ رأی فعال هستند و صندوق سیار هم به تعداد کافی وجود دارد.

سیدسعید شاهرخی جمعه 28 خردادماه در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان، با تأکید بر اهمیت حضور مردم در پای صندوق های رأی اظهار کرد: با توجه به اصول مترقی قانون اساسی، رأی مردم و حضور در انتخابات یک رأی اثربخش است و مردم با حضور در پای صندوق های رأی در جهت اعتلای آرمان ها انقلاب تلاش می کنند.

وی تصریح کرد: امروز با رأی مردم مسئولان کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشخص می شوند به طوریکه با رأی خبرگان مردم، به نیکی بالاترین شخصیت نظام یعنی رهبری معظم انقلاب انتخاب شد و رأی مردم در تعیین مسیر و انتخاب نخبگان برای انجام امور کشور تأثیرگذار است.

شاهرخی ادامه داد: هر چقدر حضور و مشارکت در انتخابات حداکثری باشد، انتخاب اصلح صورت می گیرد، منجر به شتاب و توسعه بیشتر کشور و اقتدار نظام می شود چراکه رأی بالا پشتوانه انجام امور است و مشارکت حداکثری موجب بالا رفتن امنیت ملی می شود و امیدواریم همانند انتخابات قبلی که طی سال های قبلی انجام شده و برگ ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام شعب اخذ رأی استان همدان فعال هستند

تمام شعب اخذ رأی استان همدان فعال هستند