مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-18سياسي

انتخابات تیر ناامیدی به قلب دشمن/مردم عاشقانه پای صندوق حاضر شوند


نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه انتخابات تیر ناامیدی ملت ایران به سوی قلب دشمن و بدخواهان انقلاب است، گفت: مردم در این حماسه عاشقانه پای صندوق های رأی حاضر شوند.

- ، آیت الله سید محمد شاهچراغی صبح آدینه پس از انداختن آرای خود در شعبه اخذ رأی مسجد عابدینیه سمنان در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه بیگانگان انتخابات و تحولات ایران را در تیررس نگاه خوددارند، ابراز داشت: دشمن از هر ابزاری برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می کند که خوشبختانه طی این چهار دهه مردم با حضور خود این نیرنگ ها را خنثی کردند.

وی ضمن بیان اینکه استقبال مردم استان از انتخابات در همان ساعات ابتدایی صبح به وضوح نمایان شد، افزود: مردم با این حضور حماسه ساز خود تیر ناامیدی را به سوی قلب دشمن و بدخواهان انقلاب و نظام روانه می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه مردم امروز عاشقانه پای صندوق های رأی حاضر می شوند، ابراز داشت: ملت ایران در آزمون بزرگی قرار دارند که توسط خبرنگاران داخلی و خارجی رصد می شود لذا در این برهه حساس کنونی با مشارکت پرشور می بایست سربلند بیرون آمد.

شاهچراغی اضافه کرد: مردم نه تنها در این انتخابات بلکه طی چهار دهه عمر انقلاب هرکجا که لازم بود در عرصه حضور یافتند و امروز نیز با مشارکت خود در انتخابات برگ زرین دیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات تیر ناامیدی به قلب دشمن/مردم عاشقانه پای صندوق حاضر شوند

انتخابات تیر ناامیدی به قلب دشمن/مردم عاشقانه پای صندوق حاضر شوند