مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:502021-06-18سياسي

قالیباف: انتخابات فرصت بزرگی برای مردم است تا چهره مدیریت کشور را تغییر دهند


انتخابات ثمره مردم سالاری دینی در کشور ما است و مردم ما با مجاهدت و تلاش خود توانستند جمهوریت و اسلامیت نظام را حفظ کنند.

- انتخابات ثمره مردم سالاری دینی در کشور ما است و مردم ما با مجاهدت و تلاش خود توانستند جمهوریت و اسلامیت نظام را حفظ کنند.

رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صندوق های رأی بزرگترین و مهمترین سرمایه سیاسی و اجتماعی کشور هستند، ایجاد ثبات اقتصادی در کشور را در گرو انتخاب مدیریتی صحیح و کارآمد برای کشور دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر قالیباف صبح امروز (جمعه 28 خرداد) با حضور در مسجد ابوذر تهران آرای خود را برای انتخاب رییس جمهور آینده، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، اعضای مجلس خبرگان رهبری و نمایندگان میان دوره ای مجلس شورای اسلامی به صندوق های مربوطه انداخت.

رییس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات ثمره مردم سالاری دینی در کشور ما است و مردم ما با مجاهدت و تلاش خود توانستند جمهوریت و اسلامیت نظام را حفظ کنند.

وی ادامه داد: صندوق های رأی بزرگترین و مهمترین سرمایه سیاسی و اجتماعی کشور هستند، همانند شوراهای شهر که در سطح محلی و رییس جمهور در سطح ریاست قوه مجریه برای مردم انجام وظیفه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: انتخابات فرصت بزرگی برای مردم است تا چهره مدیریت کشور را تغییر دهند

قالیباف: انتخابات فرصت بزرگی برای مردم است تا چهره مدیریت کشور را تغییر دهند