مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-18سياسي

هیچ گونه توقفی در روند اخذ رأی نخواهیم داشت


رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: هیچ گونه توقفی در روند رأی گیری به دلیل قطعی اینترنت نباید وجود داشته باشد و در صورت هرگونه اختلال احتمالی و مقطعی در اتصال اینترنت فرآیند رأی گیری به صورت دستی انجام می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز ندایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در صورت بروز هر گونه اختلال در اتصال اینترنت و یا توقف لحظه ای سامانه رأی گیری، فرآیند رأی گیری متوقف نشده و نباید وجود داشته باشد.

 وی افزود: تمامی پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی در شعب اخذ رأی رعایت شده و استفاده از ماسک برای عوامل اجرایی و هم چنین مردم حاضر الزامی است و تقاضا می شود که مردم زمان حضور خود در شعب اخذ رأی از خودکار شخصی استفاده کنند.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل بیان کرد: در مجموع یک هزار و 677 صندوق رای در کل استان در شعب اخذ رای وجود دارد که از این تعداد 346 صندوق به صورت سیار و یک هزار و 331 صندوق ثابت است.

وی گفت: استان اردبیل شامل 12 شهرستان، 11 بخش و 101 شهر است که روز جمعه 28 خردادماه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا از ساعت 7 صبح آغاز شده و تا 12 شب ادامه یافته و در صورت نیاز زمان رأی گیری تمدید خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ گونه توقفی در روند اخذ رأی نخواهیم داشت

هیچ گونه توقفی در روند اخذ رأی نخواهیم داشت