مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:402021-06-18سياسي

برگزاری انتخابات در 281 شعبه اخذ رای در شهرستان کاشان


فرماندار و رییس شورای انتخابات کاشان گفت: فرآیند رای گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در 281 شعبه اخذ رای این شهرستان با دستور وزیر کشور آغاز شده است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار و رییس شورای انتخابات کاشان گفت: فرآیند رای گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در 281 شعبه اخذ رای این شهرستان با دستور وزیر کشور آغاز شده است.

علی اکبر مرتضایی در جمع خبرنگاران با اعلام آغاز سیزدهمین دوره رای گیری انتخابات 1400 و ششمین دوره شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: تعداد صندوق های رای در مناطق مختلف شهرستان کاشان با 20 درصد افزایش به 263 صندوق ثابت و 18 صندوق سیار رسیده است.

وی افزود: استقرار صندوق های رای انتخابات به صورت 194 صندوق ثابت و پنج صندوق سیار در مرکز شهرستان، بخش مرکزی با 20 صندوق، بخش نیاسر با 22 صندوق، بخش قمصر با 13 صندوق و بخش برزک نیز 14 صندوق ثابت در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار کاشان با اشاره به برنامه ریزی برای حضور حداکثری شهروندان در انتخابات 28 خرداد، تصریح کرد: از مجموع صندوق های رای در بخش های چهارگانه شهرستان کاشان، 13 صندوق سیار است که برای بخش های مرکزی سه صندوق، بخش های برزک و نیاسر با دو صندوق و بخش قمصر نیز شش صندوق سیار پیش بینی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری انتخابات در 281 شعبه اخذ رای در شهرستان کاشان

برگزاری انتخابات در 281 شعبه اخذ رای در شهرستان کاشان