مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:352021-06-18سياسي

مادر سه شهید دفاع مقدس درگذشت


«حور نساء عرب نژاد خانوکی» مادر گرانقدر شهیدان «حسین، حسن و عبدالرضا اسدی خانوکی» و آزاده سرافراز «حبیب الله اسدی خانوکی» به فرزندان شهیدش پیوست.

- حور نساء عرب نژاد خانوکی مادر گرانقدر شهیدان حسین، حسن و عبدالرضا اسدی خانوکی و آزاده سرافراز حبیب الله اسدی خانوکی به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حور نساء عرب نژاد خانوکی مادر گرانقدر سردار شهید حسین اسدی خانوکی و شهیدان حسن و عبدالرضا اسدی خانوکی و آزاده سرافراز حبیب الله اسدی خانوکی از استان کرمان درگذشت.

سردار حسین اسدی خانوکی در سال 1339 در شهر خانوک از توابع شهرستان زرند به دنیا آمد و در 26 مهرماه 1388 طی یک عملیات تروریستی در منطقه پیشین از توابع زاهدان به همراه سردار نورعلی شوشتری به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

عبدالرضا اسدی خانوکی در سال 1345 دیده به جهان گشود و با شروع جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در دوم خرداد 1361، در منطقه کوشک خرمشهر براثر انفجار مین به شهادت رسید.

حسن اسدی خانوکی در سال 1342 در خانوک از توابع شهرستان زرند کرمان متولد شد و با پیروزی انقلاب به نهاد مقدس سپاه پاسداران پیوست و در نهم مرداد 1362، در اسارت نیروهای عراقی به شهادت رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر سه شهید دفاع مقدس درگذشت

مادر سه شهید دفاع مقدس درگذشت