مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-18سياسي

روحانی: حتی یک مورد ناامنی از انتخابات نداشتیم / باید از تک تک رای مردم مراقبت شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور ساعت 9:45 دقیقه صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور، ضمن بازدید از روند برگزاری انتخابات انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، - رییس جمهور پس از شرکت در انتخابات گفت: همه جهانیان امروز به صندوق های آراء و صف های مردم نگاه می کنند؛ ان شالله کاری بکنیم که همه علاقمندان ایران در جهان خوشحال و دشمنان ایران مایوس شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور ساعت 9:45 دقیقه صبح امروز با حضور در ستاد انتخابات کشور، ضمن بازدید از روند برگزاری انتخابات انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراها، نخستین میان دوره مجلس یازدهم و دومین میان دوره ای دوره پنجم خبرگان رهبری، رأی خود را به صندوق انداخت.

وی سپس در جمع خبرنگاران به بیان سخنانی پرداخت که مهمترین محورها آن به شرح زیر است؛- به لحاظ امنیت، در سراسر کشور حتی یک مورد ناامنی هم نداشته ایم که بسیار ارزشمند است؛ همچنین پروتکل های بهداشتی در تمام حوزه ها مراعات می شود.

- قدم به قدم الکرتونیکی شدن انتخابات در حال انجام است که هر سال یک قدم به پیش می گذاریم و وضعیت فعلی هم نشان می دهد در تمام استان های کشور چه تعداد رای داده اند و احراز هویت هم یکی از مسائل مهمی است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی: حتی یک مورد ناامنی از انتخابات نداشتیم / باید از تک تک رای مردم مراقبت شود

روحانی: حتی یک مورد ناامنی از انتخابات نداشتیم / باید از تک تک رای مردم مراقبت شود