مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-18بين الملل

بیش از 82 میلیون نفر در جهان بی خانمان اجباری هستند


بر اساس آمار آژانس آوارگان سازمان ملل درباره بی خانمانی اجباری، تعداد افرادی که در سراسر جهان و به دلیل درگیری ها و پیگردها مجبور به بی خانمانی شده اند دو برابر شده و به رقم بیش از 82 میلیون تن در 2020 رسیده است.

- بر اساس آمار آژانس آوارگان سازمان ملل درباره بی خانمانی اجباری، تعداد افرادی که در سراسر جهان و به دلیل درگیری ها و پیگردها مجبور به بی خانمانی شده اند دو برابر شده و به رقم بیش از 82 میلیون تن در 2020 رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، این گزارش پیش از روز جهانی پناهجویان در 20 ژوئن منتشر شد و در آن آمده است: تا پایان 2020، تعداد افرادی که به دلیل درگیری ها، پیگردها، خشونت، نقض حقوق بشر و سایر موارد جدی مربوط به نقض و ایجاد اختلال در نظم عمومی مجبور شدند تن به آوارگی بدهند، به 82.

4 میلیون تن رسیده که بالاترین میزان محسوب می شود.

این آمار بیش از دو برابر سطح یک دهه گذشته یعنی 41 میلیون تن در 2010 است.

در این آمار همچنین آمده است، در نتیجه، بیش از یک درصد از جمعیت جهان، یک نفر از 95 نفر، اکنون مجبور به بی خانمانی هستند، در حالیکه این میزان در 2010، یک نفر در 159 نفر بود.

بر اساس اعلام آژانس مذکور، بیش از 26 میلیون تن از آنهایی که بی خانمان شده اند، پناهجو هستند و تقریبا یک میلیون کودک نیز به عنوان پناهجو در بازه زمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 82 میلیون نفر در جهان بی خانمان اجباری هستند

بیش از 82 میلیون نفر در جهان بی خانمان اجباری هستند