مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:202021-06-18سياسي

همدانی ها در جشن ملی انقلاب/ از شرکت پیرمرد 95 ساله تا حضور خانوادگی


مردم دارالمومنین همدان از ساعت آغازین رای گیری  شناسنامه در دست آمدند تا با رای خود حافظ خون  سلیمانی ها و شهدای این مرز و بوم باشند.

- خبرگزاری-فارس، همدان: سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در همدان آغاز شد.

مردم پایتخت تاریخ و تمدن از ساعتی قبل از شروع رأی گیری در صف های طولانی منتظر بودند تا با ادای دین به شهدا آینده را بسازند.

پدر 95 ساله یکی از شهدای همدان در ساعات اولیه رای گیری به پاسداشت خون شهدا به پا خواست و ثابت کرد رای تک تک ما سرنوشت ساز است.

حضور خانوادگی هم که گل سرسبد حماسه حضور بود و پدران و مادران دست در دست کودکان آمدند تا تکلیف خود را ادا کنند، کودکان با انگشت آغشته به مهر نمادین رای والدین را به صندوق سرنوشت ها انداخته اند.

جوانان باز هم گل کاشتند با حضور پرشور خود در میدان راه شهدا را تداوم بخشیدند، آمدند تا ثابت کنند برای ایرانی مقتدر باید به پا خیزید و در میدان باشند.

حضور بانوان هم پرشورتر از همیشه است مادرانی که سن و سالی دارند تا جوانان همگی آمدند تا در این برهه حساس به دشمن بگویند انگشت رنگی و شناسنامه ممهور تکلیف امروز ماست.

یک هزار و 437 شعبه اخذ رای در سراسر استان همدان آماده دریافت رای و انجام تکلیف سیاسی، مذهبی، ملی و اجتماعی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدانی ها در جشن ملی انقلاب/ از شرکت پیرمرد 95 ساله تا حضور خانوادگی

همدانی ها در جشن ملی انقلاب/ از شرکت پیرمرد 95 ساله تا حضور خانوادگی