مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-18سياسي

رأی گسترده در انتخابات امروز بهترین سرنوشت مردمی را رقم خواهد زد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل گفت: انقلاب اسلامی نماد مردم سالاری دینی است و مردم همواره با حضور در انتخابات و انتخاب اصلح در تعیین سرنوشت کشور سهیم بودند.

- ، سید عبدالله طباطبایی صبح جمعه در شعبه اخذ رأی در اردبیل مردم سالاری دینی را نماد و هویت اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی از روزهای ابتدایی عنوان کرد و گفت: این موضوع در تشکیل انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) به قدری اهمیت داشت که بعد از پیروزی انقلاب در 22 بهمن همه پرسی بزرگی در کشور صورت گرفت.

وی به اهمتی و ارزش انتخابات در سال های بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: چندین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری، شورای های اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در امنیت و سلامت کامل انجام شده و مردم همواره با حضور خود نشان دادند پایبند انقلاب اسلامی هستند.

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل برگزاری انتخابات را نشانه مشارکت و نقش تعیین کننده مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: رأی تک تک مردم در تعیین سرنوشت کشور اهمیت دارد چرا که هر رأی پیامی است به دشمنان تا بدانند ملت ایران حماسه ای دیگر را رقم خواهد زد.

طباطبایی به تأمین امنیت در تمامی مراحل انتخابات اشاره کرد و افزود: ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی با تشکیل جلسات متعدد تمامی امکانات و شرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی گسترده در انتخابات امروز بهترین سرنوشت مردمی را رقم خواهد زد

رأی گسترده در انتخابات امروز بهترین سرنوشت مردمی را رقم خواهد زد