مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-18سياسي

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان: مشکل دستگاه های احراز هویت برطرف شد


رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در ساعت اولیه رای گیری اشکال کوچکی در برخی از دستگاه های احراز هویت شعب اخذ رای رخ داد که سریعا این مشکل برطرف شد.

- رییس ستاد انتخابات استان اصفهان: مشکل دستگاه های احراز هویت برطرف شد ایسنا/اصفهان رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: در ساعت اولیه رای گیری اشکال کوچکی در برخی از دستگاه های احراز هویت شعب اخذ رای رخ داد که سریعا این مشکل برطرف شد.

حیدرعلی قاسمی، امروز(جمعه_28 خرداد) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نزدیک 3465 شعبه اخذ رای در استان داریم که از اول صبح که قصد شروع به کار دارد ممکن است در برخی شعب مشکلاتی به وجود بیاید که معمولا در انتخابات طبیعی است و دو ساعتی که از انتخابات گذشته است وضعیت به ثبات رسیده و مشکل خاصی در روند رای گیری وجود ندارد.

وی افزود: در تمام شعب اخذ رای دستگاه احراز هویت وجود دارد که ممکن است در برخی از این دستگاه ها نقص های کوچکی رخ دهد و ارتباط به درستی برقرار نشود که این مشکل در برخی شعب فوری برطرف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: انتخابات شوراهای شهر در اصفهان و شاهین شهر به شکل الکترونیکی برگزار و در دیگر حوزه های انتخابیه به شکل سنتی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان: مشکل دستگاه های احراز هویت برطرف شد

رییس ستاد انتخابات استان اصفهان: مشکل دستگاه های احراز هویت برطرف شد