مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-18سياسي

مشارکت حداکثری؛ حفظ اقتدار ملی


به یقین استواری و پایداری نظام مقدس ایران پس از گذشت 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مدیون حضور پرشور، آگاهانه و ‏همیشگی مردم در همه عرصه ها بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حضور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا توانست لحظاتی زیبا و ماندگار برای خود و این کشور رقم بزند.

‏ولی در این میان حضور آگاهانه و همه جانبه ملت ایران در دوازده دوره انتخابات ریاست جمهوری حرکتی بزرگ بوده که توانسته ‏است بیش از چهار دهه ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران را تضمین کند.

مردم استان زنجان از ساعت 7 صبح امروز (28 خردادماه) هم زمان با سراسر کشور به پای صندوق های رأی آمدند تا به همه دنیا ثابت کنند که این حضور حداکثری چیزی جز پایمردی 42 ساله و بهره مندی از حق طبیعی نیست؛ حقی که بی شک حاصل جان فشانی شهدا در میدان جنگ سخت و استقامت ملت ایران در جنگ نرم امروز است.

زنجانی ها امروز به پای صندوق های رأی آمده اند تا همانند روزهای آغازین انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس، حضور خود را در صحنه به اثبات برسانند و حمایت همه جانبه شان را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام دارند؛ چراکه معتقدند و به این درک سیاسی رسیده اند که این حضور می تواند پایه های دموکراسی در ایران اسلامی را مستحکم تر و مقاوم تر از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری؛ حفظ اقتدار ملی

مشارکت حداکثری؛ حفظ اقتدار ملی