مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-18سياسي

داشتن شناسنامه برای دادن رای الزامی است


معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت:کسانی که به هر دلیل کارت ملی ندارند و یا مفقود شده است، داشتن شماره ملی هم کفایت می کند اما شناسنامه حتما باید همراه رای دهندگان باشد.

- حسین حسن نژاد با اشاره به اینکه افرادی که به شعب اخذ رای مراجعه می کنند باید شناسنامه را همراه خود داشته باشند، اظهار کرد: کسانی که به هر دلیل کارت ملی ندارند و یا مفقود شده است، داشتن شماره ملی هم کفایت می کند اما شناسنامه حتما باید همراه رای دهندگان باشد.

وی با بیان اینکه در استان مازندران فقط در شهر ساری انتخابات و اخذ رای به صورت کاملا مکانیزه برگزار می شود، تصریح کرد: 262 شعبه اخذ رای و تعداد 901 صندوق الکترونیک در شهر ساری برای اخذ آرا مکانیزه طراحی شده است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خاطر نشان کرد: به طور متوسط با این تعداد صندوق و شعب اخذ رای برای هر شعبه 4 صندوق اخذ رای مکانیزه وجود دارد که می تواند مانع از ایجاد تراکم واذهام جمعیت شود.

حسن نژاد گفت: اثرانگشت به دلیل شرایط بیماری کرونا حذف شده است و فقط احراز هویتی که در قالب دستگاه احراز هویت انجام می شود همان کفایت می کند که تعرفه در اختیار افراد قرار می گیرد و اخذ ارا هم انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشتن شناسنامه برای دادن رای الزامی است

داشتن شناسنامه برای دادن رای الزامی است