مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-18سياسي

حضور امام جمعه بجنورد در انتخابات1400 /انتخابات لیله القدر ملت ایران است


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی صبح امروز همزمان با حضور پای صندوق های رأی در مسجد انقلاب بجنورد، گفت: امروز روز مهمی است که حضرت آقا آن را لیله القدر ملت ایران نامیده و باید سرنوشت چهار سال کشور را به دست شخص امینی سپرد که بتواند تحول ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی صبح امروز همزمان با حضور پای صندوق های رأی در مسجد امام خمینی(ره) بجنورد، اظهار کرد: امروز روز مهمی است که آن را لیله القدر ملت ایران نامیده و باید سرنوشت چهار سال کشور را به دست شخص امینی سپرد که بتواند تحول ایجاد کند.

وی گفت: آن فرد باید بتواند مشکلات معیشتی و اشتغال را به نحو احسن، مدیریت، حل و پیش ببرد.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: امروز فقط رأی به یک نفر نیست بلکه می خواهیم یک دولت را تعیین کنیم و در واقع با انتخاب ریاست جمهوری، وزرا و مدیران را نیز برگزیده ایم.

حجت الاسلام نوری افزود: همه ی بودجه نظام به یک نفر سپرده می شود و انشالله ملت ایران با دغدغه و تحقیق کردن سعی کنند انتخاب درستی کنند که بعدا پشیمان نشوند.

وی گفت: به کسی رأی بدهید که با نشاط و مرد میدان باشد و بتواند تبعیض ها را از بین ببرد و از بین مردم محروم جامعه بوده و درد مردم را بفهمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور امام جمعه بجنورد در انتخابات1400 /انتخابات لیله القدر ملت ایران است

حضور امام جمعه بجنورد در انتخابات1400 /انتخابات لیله القدر ملت ایران است