مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:302021-06-18سياسي

حضور در انتخابات پاسخ محکمی به یاوه گویان غربی است


نماینده مسیحیان آشوری و کلدانیان ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما به عنوان یک سرباز زیر سایه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در انتخابات امروز، - ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مسیحیان آشوری و کلدانیان ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما به عنوان یک سرباز زیر سایه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در انتخابات امروز، ادای وظیفه خواهیم کرد.

شارلی انویه تکیه امروز 28 خرداد به همراه کشیش کلیسای شرق آشور و جمعی از شهروندان مسیحی ارومیه با حضور در شعبه اخذ رأی در میدان انقلاب رأی خود را به صندوق انداخت و با بیان اینکه همه ما به عنوان یک سرباز زیر سایه پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در انتخابات امروز، ادای وظیفه خواهیم کرد، افزود: ما ایرانیان مسیحی و مسلمان در کنار هم با عزت ایرانی در پای صندوق های رأی حضور می یابیم.

وی افزود: این حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، پاسخ محکمی به یاوه گویان غربی و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

داریاووش عزیزیان، کشیش کلیسای شرق آشور ارومیه نیز گفت: خوشحال هستم که یک بار دیگر توفیق شد تا در انتخابات شرکت کنم.

وی افزود: حضور در انتخابات امروز، واجب ملی برای مردم ایران است و ملت می توانند با انتخاب خودشان برای پیشبرد اهداف کشور قدم بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در انتخابات پاسخ محکمی به یاوه گویان غربی است

حضور در انتخابات پاسخ محکمی به یاوه گویان غربی است