مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-18سياسي

قهر با صندوق گره گشای مشکلات مردم نیست


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اعلام کرد که که قهر با صندوق رای هیچ مشکلی را حل نمی کند زیرا مردم با استفاده از رای خودشان می توانند در مسیر توسعه و پیشرفت کشور نقشی ایفا کنند.

- سردار سید صادق حسینی امروز جمعه(28 خردادماه) باحضور در شعبه اخذ رای واقع درمسجد جامع سنندج در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد که بر اساس وظیفه ای که داریم باید در این حرکت ملی شرکت کنیم زیرا انتخابات ریاست جمهوری در مسیر پیشرفت انقلاب بسیار اثر گذار است.

وی با اشاره به این موضوع که انتخابات در جمهوری اسلامی اثر منطقه ای و جهانی دارد افزود که وقتی رهبر معظم انقلاب اول وقت پای صندوق رای حاضر می شوند به تبع وظیفه مردم نیز شرکت به موقع در انتخابات است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد که همه معاندین در برابر انقلاب اسلامی قد علم کرده اند اما مردم باحضور خود پای صندوق های رای حماسه ای دیگر را خلق خواهند کرد و جواب دندان شکنی به دشمنان نظام خواهند داد.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات برای امنیت، توسعه و حتی گفت وگوی بین الملل حائز اهمیت عنوان کرد که حضور با نشاط مردم نشانه ادامه راه شهدا و تجدید میثاق مردم با آرمان های امام و انقلاب است.

سردار حسینی ادامه داد که قهر با صندوق رای هیچ مشکلی را حل نمی کند زیرا مردم با استفاده از رای خودشان می توانند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهر با صندوق گره گشای مشکلات مردم نیست

قهر با صندوق گره گشای مشکلات مردم نیست