مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-18سياسي

2 صندوق رأی گیری الکترونیک در همدان دچار مشکل شد


رییس ستاد انتخابات استان همدان گفت: به علت بروز مشکلات مخابراتی برای دو مورد از صندوق های اخذ رأی الکترونیکی، یک مورد رأی گیری آفلاین داریم و یک صندوق را هم جا به جا کردیم.

- ایسنا/همدان رییس ستاد انتخابات استان همدان گفت: به علت بروز مشکلات مخابراتی برای دو مورد از صندوق های اخذ رأی الکترونیکی، یک مورد رأی گیری آفلاین داریم و یک صندوق را هم جا به جا کردیم.

سیدمصطفی آزادبخت صبح جمعه 28 خردادماه در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان، اظهار کرد: انتخابات 1400 رویداد بسیار مهمی است چراکه نگاه ها به ایران اسلامی است که این اتفاق را چگونه پشت سرمی گذاریم و دشمنان انقلاب مدت مدیدی است که دنبال دلسرد کردن مردم هستند و بگویند رأی مردم تأثیری ندارد.

وی تصریح کرد: مردم فهیم ما با هدایت رهبری به بهترین شکل ممکن در صحنه های خاص نقش آفرینی خوبی داشتند و مسئولان با سیاستگذاری خاص خود که مبتنی بر قانون بوده، هدایت استان ها را به عهده داشته و استاندار همدان مسیر انتخابات را به بهترین شکل ممکن فراهم کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان خاطرنشان کرد: ما بستر انتخابات امن را در استان فراهم کردیم و همکاری و تعامل خوبی با هیئت های نظارت شورای شهر و شورای نگهبان داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 صندوق رأی گیری الکترونیک در همدان دچار مشکل شد

2 صندوق رأی گیری الکترونیک در همدان دچار مشکل شد