مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-18سياسي

مردم با حضور در انتخابات، شیوه های مدیریتی را بر مبنای مشارکت انتخاب می کنند


اساس و پایه کشور بر حضور و مشارکت مردم است و آنها نحوه مدیریت کشور و شیوه های مدیریتی مشخص می کنند تا کشور و نظام مردم سالار و شایسته سالار داشته باشیم .

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: اساس و پایه کشور بر حضور و مشارکت مردم است و آنها نحوه مدیریت کشور و شیوه های مدیریتی مشخص می کنند تا کشور و نظام مردم سالار و شایسته سالار داشته باشیم .

حمید ملانوری، دقایقی پیش با حضور در مجتمع حیات طیبه در شمال شهر بیرجند به همراه خانواده خود رای خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران گفت: باوجود اینکه دشمنان تمام تلاش خود را کردند تا حضور مردم را پای صندوق ها کم رنگ کنند، اما امر شاهد این امر هستیم که از همان ساعات اولیه صف هایی شکل گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه امروز یکی از بزرگترین روزهای تاریخ است که در حافظه ملت ایران ثبت خواهد شد، افزود: همواره مسیر زندگی ما را انتخاب ها شکل می دهند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه ما در طول زندگی دائما در معرض انتخاب هستیم، تصریح کرد: از 560 هزار واجد شرایط رای دادن در استان حدود 16 هزار رای اولی هستند که جشن تکلیف سیاسی خود را برگزار می کنند و نخستین انتخاب سیاسی را انجام می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با حضور در انتخابات، شیوه های مدیریتی را بر مبنای مشارکت انتخاب می کنند

مردم با حضور در انتخابات، شیوه های مدیریتی را بر مبنای مشارکت انتخاب می کنند