مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-18سياسي

فرایند رای گیری در شهرستان گراش هیچ مشکلی ندارد/ مردم همه هستند


فرایند رای گیری از صبح امروز در شهرستان گراش بدون هیچگونه مشکلی آغاز شده است.

- ، مجید غلام پور صبح جمعه در حاشیه فرآیند رأی گیری در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه مردم با آگاهی، شعور و با احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت کشور از پیر و جوان و مرد و زن در پای صندوق های رأی حاضر شده اند.

وی با بیان اینکه انتخابات و حضور مردم در تعین سرنوشت خود از بارزترین جلوه های دمکراسی است، اظهار داشت: امروز حماسه جدیدی را از ملت ایران به ویژه مردم انقلابی شهرستان گراش شاهد هستیم که به خاطر ایران، عزت و اعتلای کشور به ندای رهبری فرزانه انقلاب لبیک گفته و پای صندوق های رأی حاضر شدند.

وی افزود: فرآیند رأی گیری در تمامی شعب اخذ رأی شهرستان بدون هیچ گونه مشکلی دنبال و رعایت اصول بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی به خوبی رعایت می شود رییس ستاد انتخابات شهرستان گراش با تاکید بر اینکه مردم رأی دادن را به ساعات پایانی روز موکول نکنند، تصریح کرد: مردم برای رأی دادن در ساعات اولیه مهلت اعلام شده اقدام کنند تا با تراکم جمعیت در ساعات پایانی مواجه نشویم.

وی حضور مردم در صحنه انتخابات و در شرایط کنونی که کشور درگیر تحریم های ظالمانه است را مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: حضور پر رنگ مردم در پای صندوق های رأی یک پاسخ دندان شکن به آمریکا و دیگر دشمنان این کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند رای گیری در شهرستان گراش هیچ مشکلی ندارد/ مردم همه هستند

فرایند رای گیری در شهرستان گراش هیچ مشکلی ندارد/ مردم همه هستند