مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:152021-06-18سياسي

حضور مردم در پای صندوق های رای نشان دهنده اقتدار ایرانیان است


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای نشان دهنده اقتدار ایرانیان و عظمت جمهوری اسلامی است، امروز نیز مردم با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی بیعت می کنند.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای نشان دهنده اقتدار ایرانیان و عظمت جمهوری اسلامی است، امروز نیز مردم با حضور در پای صندوق های رای بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی بیعت می کنند.

علی محمد علی اکبری 28 خردادماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری در شعبه اخذ رای دبستان حاج یدالله کیانی شهرکرد با بیان اینکه حضور مردم در پای صندوق های رای نشان دهنده اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: مردم بام ایران از ابتدای صبح با حضور در شعب اخذ رای نشان دادند که سرنوشت کشورشان برای آن ها اهمیت بالایی دارد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) تاکید کرد: مردم چهارمحال و بختیاری همواره با حضور خود در صحنه های مختلف ثابت کرده اند که به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک می گویند و در تمامی صحنه ها حضور پررنگ دارند.

وی با اشاره به اینکه مردم چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس 2400 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده اند، گفت: امروز نیز مردم با حضور در پای صندوق های رای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مردم در پای صندوق های رای نشان دهنده اقتدار ایرانیان است

حضور مردم در پای صندوق های رای نشان دهنده اقتدار ایرانیان است