مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-18سياسي

ازدحام شکوه آفرین در 28 خرداد در مسجد شکوهی ساری+ فیلم


مردم منطقه جنوب شهر ساری از اقشار متوسط و رو به پایین از صبح زود با اشتیاق شناسنامه در دست گرفتند تا با رای خود بگویند حافظ خون سردار سلیمانی و شهدای این خاک هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، از ساعات اولیه آغاز به کار باجه های اخذ رای در مرکز مازندران شاهد صفوف طولانی رای گیری هستیم، مردم گله مند از وضعیت معیشتی و اقتصادی آمدند تا بگویند باری دیگر به امام و رهبر انقلاب لبیک بگویند.

همانطور که می دانید طی روزهای اخیر شاهد تبلیغات کارشکنانه دشمنان نظام و انقلاب در شبکه های مجازی بودیم تا جایی که امروز چشم جهان به انتخابات جمهوری اسلامی ایران است.

به کوری چشم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در چهل و سومین سال از پیروزی خود، باری دیگر شاهد یکدلی و حضور مردم با بصیرت همیشه در صحنه است.

مردم منطقه جنوب شهر ساری از اقشار متوسط و رو به پایین از صبح زود با اشتیاق شناسنامه در دست گرفتند تا رای خود بگویند حافظ خون سردار سلیمانی و شهدای این خاک هستند.

 مسجد شکوهی یا مسجد صاحب الزمان (عج)  واقع در بلوار کشاورز ساری، با دو گنبد آبی رنگ مقبره ای، که از سال 1319 ساخته شد و دارای مقبره هایی زیبا است، از گذشته تاکنون کانون تبلیغات کاندیدهای انتخاباتی و بزرگترین شعبه اخذ رای در این منطقه بوده است، مردم اینجا با این مسجد خاطرات زیادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ازدحام شکوه آفرین در 28 خرداد در مسجد شکوهی ساری+ فیلم

ازدحام شکوه آفرین در 28 خرداد در مسجد شکوهی ساری+ فیلم