مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 04:052021-06-18سياسي

سروده جدید «عبداللهی»/ رأی می دهم خوش اقبالم، انتخابم همیشه ایران است


محمد مهدی عبداللهی از شاعران کشورمان همزمان با آغاز انتخابات ریاست جمهوری ضمن حمایت از کشورش ایران، شعری در جهت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری سرود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، محمد مهدی عبداللهی از شاعران کشورمان همزمان با آغاز انتخابات ریاست جمهوری با دعوت از اهالی ادبیات و شعر برای دعوت مردم به مشارکت در این ره آورد سیاسی، شعری را سرود.

  طوطی طبع من غزلخوان است، می سرایم شکوه بالا را لب ساحل نشسته ام آری، می سرایم دوباره دریا را خسته از وعده های پاییزی، منتظر مانده ام چنین روزی  آنک از ره بهار می آید، می سرایم امید فردا را یا مقلّب که قلب من با توست، یا مدبّر مرا تو تدبیری یا محوّل نگاه دیگر کن، حال ما را و حال دنیا را گرچه حال زمان کمی بد شد، گرچه عاشق کمی مردّد شد کرونا آمد و کمی سد شد، عشق حل می کند معما را بی قرارم قرار جانم باش، بین این دشت گل عذارم باش نوبهارم کمی کنارم باش، تا نبینم سکوت صحرا را بشنو از نی نوای یاران را، نغمه عشق با شهیدان را آن مناجات های چمران را، تا که معنا کنیم معنا را یاد سنگر دوباره جاری شد، حال دل هایمان بهاری شد کرونا هم تمام خواهد شد، العجل ای طبیب.

دل ها را رخصتی تا دوباره جان گیرم، مثل قاسم شوم توان گیرم بی نشان باشم و نشان گیرم، تا ببینم دم مسیحا را عاشق سرزمین ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروده جدید «عبداللهی»/ رأی می دهم خوش اقبالم، انتخابم همیشه ایران است

سروده جدید «عبداللهی»/ رأی می دهم خوش اقبالم، انتخابم همیشه ایران است