مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-18سياسي

همگی باید از جمهوریت و اسلامیت نظام پاسداری کنیم


امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه جمهوریت و اسلامیت دو رکن نظام اسلامی است، گفت: مقام معظم رهبری پاسدار جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی است و همه باید با ولایتمداری و تبعیت از ولی فقیه زمان از این دو رکن پاسداری کنیم.

- ایسنا/مرکزی امام جمعه ساوه با تاکید بر اینکه جمهوریت و اسلامیت دو رکن نظام اسلامی است، گفت: مقام معظم رهبری پاسدار جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی است و همه باید با ولایتمداری و تبعیت از ولی فقیه زمان از این دو رکن پاسداری کنیم.

حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی صبح امروز 28 خردادماه پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: انتخابات راهکاری برای تقویت جمهوریت نظام است و نتیجه آن اگر با حضور حداکثری مردم همراه باشد در اصلاح امور کشور و کارآمدی مسئولان موثر است.

وی به اهمیت حضور مردم در این حماسه سیاسی اشاره کرد و افزود: مشارکت گسترده و انتخاب درست باعث حل مشکلات شده و رای ندادن باعث تکرار مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در کشور است.

نظام ما نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

جمهوریت رکن نظام است که تجلی حضور مردم محسوب می شود و این جمهوریت و احترام به آراء و خواست مردم نیز از آموزه های اسلامی نشات می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همگی باید از جمهوریت و اسلامیت نظام پاسداری کنیم

همگی باید از جمهوریت و اسلامیت نظام پاسداری کنیم