مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 03:552021-06-18سياسي

امام جمعه کرج: حضور رای اولی ها نشان می دهد گسستی بین نسل های انقلاب نیست


حضور رای اولی ها که شور و هیجان خاصی دارند طراوت بیشتری به حماسه انتخابات بخشیده است و جوانان با حضور خودشان در این انتخابات نشان خواهند داد که گسستی بین نسل های انقلاب نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج صبح جمعه در اولین ساعات آغاز رای گیری در شعبه مصلی کرج حاضر شد و رای خود را به صندوق رای انداختند.

آیت الله حسینی همدانی پس از شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش های دشمنان برای بی رونق کردن انتخابات، ضمن تجلیل از حضور پرشور مردم استان در ساعت های اولیه رای گیری گفت: مردم بار دیگر با حضور گسترده و فعال خود پای صندوق های رای دشمنان انقلاب و ملت را تحقیر خواهند کرد و امیدوارم که این آرا به نفع مردم و برای مردم تمام شود.

حسینی همدانی با اشاره به حضور حدود یک و نیم میلیون رای اولی ها در انتخابات گفت: حضور رای اولی ها که شور و هیجان خاصی دارند طراوت بیشتری به این  حماسه  بخشیده است و این جوانان که وارد مرحله بلوغ سیاسی شده اند با حضور خودشان در این انتخابات نشان خواهند داد که  گسستی بین نسل های انقلاب حادث نشده و مانند رای اولی ها دوران پیروزی  انقلاب در صحنه حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: حضور رای اولی ها نشان می دهد گسستی بین نسل های انقلاب نیست

امام جمعه کرج: حضور رای اولی ها نشان می دهد گسستی بین نسل های انقلاب نیست